Sprekers

Het programma is compleet. Een dag vol keynotes, praktijkcases en kennissessies.

Quinty van Dijk
STELZ

Wat gebeurt er als je AI-agents combineert met creativiteit en community-denken? Het antwoord: een super succesvolle campagne met 1,5 miljoen views binnen 24 uur!

Hoe STELZ AI-agents inzet om miljoenen fans te activeren
Natasha ten Cate
Booking.com

Natasha ten Cate is Senior Vice President Marketplace bij Booking.com en geeft leiding aan de wereldwijde strategie om reizen opnieuw vorm te geven met behulp van AI, data en innovatieve technologie.

Booking.com: Hoe AI agents en generatieve AI de toekomst van de reisindustrie (gaan) bepalen
Els Timans
UMC Utrecht

Steeds meer organisaties experimenteren met AI-tools, maar wat gebeurt er als je niet een menselijk team ondersteunt maar een compleet marketingteam bouwt dat volledig draait op AI Agents?

UMC Utrecht: Hoe bouw je een volledig AI-gedreven marketingteam?
Tjerrie Smit
Nationale Nederlanden

Waar veel organisaties nog experimenteren met generatieve AI en agentic technologie, bevindt NN Group zich al in de volgende fase: de grootschalige implementatie van AI Agents in de kern van haar processen.<br>

Van pilot naar praktijk - AI Agents op schaal in de financiele sector
Bas Haring
Leiden University

Na een dag vol verdiepende sessies en praktijkcases over vragen als &apos;Welke businesscases werken al bewezen goed?&apos; en &apos;Hoe organiseer je AI Agents binnen je teams en processen?&apos;, sluit Bas Haring het evenement af met een bredere blik.

Als AI Agents meebeslissen: richting, ethiek en waarden
Rajno van Wilgenburg
Roularta

In deze sessie deelt Rajno hoe Roularta Media met AI Agents 60% tijd bespaart op contentcreatie en distributie. Bewezen resultaten uit de praktijk.

AI Agents in actie: hoe Roularta 60% tijd bespaart
Michael Tesselaar
MijnCadeau / VibeDay

Wat gebeurt er als je AI-agents combineert met creativiteit en community-denken? Het antwoord: een super succesvolle campagne met 1,5 miljoen views binnen 24 uur!

Hoe STELZ AI-agents inzet om miljoenen fans te activeren
Sjoerd de Kreij
Typetone

Steeds meer organisaties zetten AI in als vast onderdeel van hun processen. Meer dan 80% van de bedrijven gebruikt inmiddels AI en AI Agents nemen daarin een groeiende operationele rol. Van klantinteracties en aanbevelingen tot volledig geautomatiseerde workflows: slimme agents nemen steeds meer taken over en veranderen de manier waarop we werken fundamenteel.

Van hype naar impact: hoe AI Agents het werk echt veranderen
Martin van Kranenburg
ChatGPT als tweede Brein

AI Agents en generatieve systemen zoals ChatGPT worden razendsnel het startpunt van online interactie. Niet langer via zoekmachines, maar via antwoord machines.

Zo word je gevonden door AI Agents
Sander van der Kraan
Conversed.ai

AI Agents lijken razendslim en zelfstandig maar waarom falen toch nog zo veel implementaties? In deze presentatie laat Sander zien dat het probleem niet de technologie is, maar hoe we haar gebruiken.<br><br>

Fouten met AI Agents gaan bedrijven miljarden kosten: hoe voorkom je dit?
Allisha Hosli
DDMA

Het inzetten van GenAI bracht al een flinke juridische puzzel met zich mee. Met de opkomst van AI Agents wordt die puzzel n&oacute;g complexer, juist omdat deze systemen zelfstandiger opereren en minder menselijke controle vereisen.

De juridische puzzel van AI Agents: AI Act, datagebruik en aansprakelijkheid
Isa Nieuwstad
DDMA

Het inzetten van GenAI bracht al een flinke juridische puzzel met zich mee. Met de opkomst van AI Agents wordt die puzzel n&oacute;g complexer, juist omdat deze systemen zelfstandiger opereren en minder menselijke controle vereisen.

De juridische puzzel van AI Agents: AI Act, datagebruik en aansprakelijkheid